საგარანტიო მომსახურების პირობები

გთხოვთ ყურადღებით გაეცწოთ საგარანტიო ტალონის პიროზბებს და ხელმოწერით დაადასტუროთ თქვენი თანხმობა.

საგარანტიო ვადის ათვლა გამოიანგარშება:
საგარანტიო ტალონზე მიმაგრებულ სალაროს ჩეკის ანუ უნაღდო ანგარიშსწორების/ინვოისის დამადასტურებელი დოკუმენტის თარიღის შესაბამისად.

  • ყველა ბრენდირებულ პროდუქტს აქვს გლობალური მწარმოებლის გარანტია 12-დან 48 თვემდე.
  • AHALI.GE გასცემს დამატებით გარანტიას გაყიდვის დღიდან 2 თვის განმავლოზაში.

საგარანტიო მომსახურება გულისხმობს ნივთის უფასო შეკეთებას;
საგარანტიო მომსახურება განხორციელდა, თუკი დაცული იქნება საქონელზე თანდართული ექსპლუატაციის წესები;
საგარანტიო მომსახურების მისაღებად მომხმარეზელმა სერვის ცენტრს უნდა წარმოადგინოს აუცილებლად საგარანტიო ტალონი;

საგარანტიო ტალონის დაკარგვის ან დაზიანების შემთხქევაში ნივთი არ ექვემდებარება საგარანტიო
მომსახურებას.

თუ ნივთის შეძენიდან 3 სამუშაო დღის ვადაში აღმოჩნდა ქარხნული დეფექტი, იბი აღნიშნულ ვადაში
მომხმარებლის მიერ სრული შეფუთვით, კომპლექტაციით და დაჯზიანების გარეშე წარდგენილი უნდა
იჭნას სერვის ცენტრში, სადაც უნდა დადასტურდეს ქარხნული წუნი, რის საფუძველზეც ნივთი შეიცვლება
კომპანიის მიერ დადგენილი წესით.

თუ ვერ მოხერხდა დაზიანებული ნივთის შეკეთება 60 დღის განმავლობზაში, სერვის ცენტრის დასპვნის
საფუძველზე ნივთი შეიცვლება ანალოგიურ ნივთზე კომპანიის მიერ დადგენილი ნესით.

ნივთი შეცვლას და საგარანტიო მომსახურებას არ ექვემდებარება შემდეგ შემთხვევებში:

პროდუქციის ქარხნული სერიული ნომერი შეცვლილია, წაშლილია ან დაზიანებულია;
მოხსნილია ან დაზიანებულია დამცაჭი ლუქი (პლომბი);

დარღვეულია საქონლის საექსპლუატაციო წესები;

დაზიანებულია პროდუქტის ვიზუალური მხარე;

დაზიანება გამოწვეულია ელექტრო გაუმართაობით, დაწესტიაწნებით, ბუნებრივი სტიქიით ან მომხმარებლის
ზრალეულობით.

სამონტაჟო ან სარემონტო სამუშაოები არ არის ჩატარეზული AHALI.GE -ს სპეციალისტის გიერ და დაზიანება
გამონვეულია არაკვალიფიციურად შესრულებული სამუშაოს შედეგად;

პროდუქტი დაზიანდა მომხმარებლის მიერ ტრანსპორტირების დროს;
პროდუქტი დაზიანდა მის გვერძე მდგომი სხვა მოწყობილების გამო;
პროდუქტი დაზიამდა კომერციული დანიშნულებით გამოყენებისას;
თუ საგარანტიო ტალონს არ ახლავს სალარო აპარატის ჩეკი ან სხვა თანხის გადახდის დამადასტურებელი
საზუთი.

ტექნიკის დამონტაჟებისთანავე მემონტაჟეს წარუდგინეთ სრულყოფილად
შევსეზული სამონტაჟო ბარათი თქვენი ხელმოწერით და დაადასტურეთ მონტაჟის შესრულება.

თუკი სერვის ცენტრის სპეციალისტის გამოძახებისას აღმოჩნდა, როგ დაზიანებული

პროდუქტი არ ექვემდებარება საგარანტიო მომსახურეზას, მომხმარებელს დაეკისრება
გამოძახების საფასურის გადახდა 10 ლარის ოდენობით.

სერვისის ცენტრი ადგილზე საგარანტიო მომსახურებას ახორციელებს მხოლოდ თზილისის ტერიტორიაზე.
მაცივარი, სარესხი მანქანა, გაზქურა, კონდიციონერი, სხვა დანარჩენი მწყობრიდან გამოსული ტეენიპა ასევე
გარეუბნებიდან და რეგიონებიდან მომხმარებლის მიერ მიტანილ უნდა იქნას საგარანტიო მომსახურების
ცენტრის ამჟამინდელ მისამართზე:

ქ. თბილისი, ილია ჭავჭავაძის გამზირი 80, კორპუსი 1, ოფისი 1.