გაცვლისა და დაბრუნების პირობები

კარგი ხარისხის საქონლის გაცვლისა და დაბრუნების პირობები

მომხმარებელს ეძლევა შეცვალოს ან დააბრუნოს საქონელი შემდეგი პირობების დაცვით:

  • შეძენის მომენტიდან არაუგვიანეს 14 დღისა (შეძენის დღის ჩათვლით);
  • საქონელი არის არასასურსათო;
  • საქონელი არის კარგი ხარისხის (თუ საქონელი არაადეკვატური ხარისხისაა – იხ. არასაკმარისი ხარისხის საქონლის დაბრუნებისა და გაცვლის პირობები);
  • საქონელი არ იყო გამოყენებული, ე.ი. შეფუთვა არ არის გატეხილი, არ არსებობს ოპერაციის ნიშნები, არ არის შეფუთული შენახული (შეფუთვის, ტეგების, ეტიკეტების დაკარგვის შემთხვევაში. დაბრუნება ან გაცვლა შესაძლებელია მაღაზიის ადმინისტრატორთან შეთანხმებით);
  • შემონახული სამომხმარებლო თვისებები;
  • ამ გამყიდველისგან საქონლის შეძენის შესახებ არსებობს მტკიცებულება: გაყიდვების ქვითარი ან ფულადი ქვითარი, საქონლის გადახდის დამადასტურებელი სხვა დოკუმენტი (ქვითრის ან სხვა დოკუმენტის დაკარგვის შემთხვევაში, თქვენ უნდა ზუსტად დაადგინოთ შეძენის თარიღი), და მხოლოდ ამის შემდეგ შესაძლებელია დაბრუნება / გაცვლა მაღაზიის ადმინისტრატორთან შეთანხმებით.
  • საქონელი არ შედის იმ საქონლის ჩამონათვალში, რომელთა დაბრუნებას ან გაცვლას არ ექვემდებარება;
  • პროდუქტი არ არის ტექნიკურად რთული.

ამ პირობების შესაბამისად, შეძენილ საქონელს შეუძლია:

  • ანალოგიური საქონლის გაცვლა იმ გამყიდველისაგან, ვისგანაც შეძენილი იქნა საქონელი (მაღაზიის ადმინისტრაციის შეხედულებისამებრ, გაიცემა ანაზღაურება ან გაცვლის დოკუმენტი მყიდველის პირადობის მოწმობის წარდგენისთანავე);
  • დაბრუნდეს გამყიდველთან, მას შემდეგ რაც მიიღო თანხა მიღებული (შეძენისთვის უნაღდო თანხის გადახდის შემთხვევაში, ანაზღაურება ხდება შესაბამისად).

არასაკმარისი ხარისხის საქონლის დაბრუნების გარანტიები და პირობები

არაადეკვატური ხარისხის პროდუქტი არის პროდუქტი, რომელსაც აქვს დეფიციტი ან მნიშვნელოვანი დეფიციტი.

პროდუქტის დეფიციტი არის პროდუქტის შეუსრულებლობა კანონით ან ხელშეკრულების პირობებით გათვალისწინებული სავალდებულო მოთხოვნების შესაბამისად, ან იმ მიზნებისათვის, რისთვისაც გამოიყენება პროდუქტი, ან ნიმუში ან / და აღწერილობა.

პროდუქტში მატერიალური ნაკლი არის გამოუსწორებელი დეფექტი ან დეფექტი, რომელიც მოითხოვს არაპროპორციულ ან დროში შრომატევადი, ან განმეორებით იდენტიფიცირებას, ან აღმოფხვრილი მისი აღმოფხვრის შემდეგ.

დეფექტის აღმოჩენის შემთხვევაში, მომხმარებელს აქვს უფლება:

  • მოითხოვს ჩანაცვლებას იმავე ბრენდის / მოდელის / სტატიის პროდუქტისთვის; – მოითხოვს სხვა ბრენდის იმავე პროდუქტის შემცვლელ ფასს შესაბამისი ფასის თარგმნით;
  • მოითხოვოს ფასების ყოველმხრივი შემცირება;
  • მოითხოვოს ხარვეზის აღმოფხვრა და მესამე პირების მიერ დეფიციტის აღმოფხვრის ხარჯების ანაზღაურება;
  • უარი თქვით გასაყიდი ხელშეკრულების შესრულებაზე და მოითხოვეთ საქონელზე გადახდილი თანხის დაბრუნება.

მომხმარებელს შეუძლია გამოიყენოს ეს უფლებები მხოლოდ იმ შემთხვევაში, თუ არაადეკვატური ხარისხი შეითვისეს გამყიდველებმა შეძენის დროს. თუ საქონლის შეძენის დროს შეთანხმდნენ გარკვეული ხარვეზები, ეს არ აძლევს მომხმარებელს უფლებას, მოითხოვოს პრეტენზია მოითხოვოს სხვა აღმოჩენილ ხარვეზებთან დაკავშირებით.

თუ საქონლის ხარვეზის დასადგენად საჭიროა დამატებითი შემოწმება / შემოწმება, იგი უნდა განხორციელდეს მოთხოვნების წარდგენის დღიდან 20 დღის განმავლობაში.

თუ გამყიდველს არ გააჩნია საჭირო საქონელი, არასაკმარისი ხარისხის საქონლის ჩანაცვლება უნდა განხორციელდეს მოთხოვნების წარდგენის დღიდან ერთი თვის განმავლობაში.

რემონტის ხანგრძლივობისთვის მომხმარებელმა შეიძლება მოითხოვოს მისთვის მსგავსი პროდუქტის დროებით სარგებლობის უფასოდ მიწოდება, თუ რემონტი გაკეთებულია მოთხოვნის დღიდან 3 დღეზე მეტი ხნის განმავლობაში.

არასაკმარისი ხარისხის საქონლის (ველოსიპედის) დაბრუნების გარანტიები და პირობები

ყველა ველოსიპედი დაფარულია მწარმოებლის გარანტიით (ჩარჩოსთვის და დანართებისთვის ცალკე) თანდართული საგარანტიო ბარათისა და „გარანტიის“ განყოფილებაში მითითებული პირობების შესაბამისად.

ყურადღება!

საბურავები, კამერები, საყრდენები, ჯაჭვები, დენის კაბელები და სამუხრუჭე ბალიშები არის სახარჯო მასალები – მოთხოვნა სახარჯო მასალაზე მიიღება მხოლოდ იმ შემთხვევაში, თუ საწარმოო ნაკლი გამოვლინდება გაყიდვის დღიდან ერთი კვირის განმავლობაში.

გარეთა და საბურავების ჭრილობები, ცრემლები და ცრემლები, საკაბელო დისკების მაისურების ცრემლები, საბურავების და სამუხრუჭე ბალიშების აბრაზია, ექსპლოატორები, ოპერაციების დროს არ არის დაცული გარანტიით.

ტრანსპორტირების ხარჯების დაფარვა არ შედის კომპანიის გარანტიაში (თუმცა, ეს შესაძლებელია, დამოკიდებულია სიტუაციიდან და ცალკეული შეთანხმებით).

იმ საქონლის ჩამონათვალი, რომელთა დაბრუნებას ან გაცვლას არ ექვემდებარება

“საქონლის სია, რომელთა დაბრუნებას ან გაცვლას არ ექვემდებარება”, მოიცავს:

  • სამკერვალო და ნაქსოვი საცვლების, შპალერის (მაგალითად, “აცვიათ” დამამშვიდებლები, ბალაკლავა, შარფები);
  • პოლიმერული მასალებისგან დამზადებული საკვებ პროდუქტებთან კონტაქტში მყოფი პროდუქტები და მასალები (მაგალითად, ველოსიპედის ფარდები, თერმოსები, ბოთლები);
  • ავტოსატრანსპორტო საშუალებები (თუ თქვენ არ მოგწონთ ან არ მოგწონთ ველოსიპედი, რომელიც თქვენ იყიდეთ, შეგიძლიათ იმსჯელოთ მაღაზიის ადმინისტრატორთან გაცვლის ან დაბრუნების შესაძლებლობის შესახებ; გახსოვდეთ, რომ ამ შემთხვევაში გამყიდველი არ არის ვალდებული, მაგრამ შეძლებს შეხვდეს მათ);
  • საყოფაცხოვრებო კომპიუტერული და დუბლირების ხელსაწყოები;
  • ტექნიკურად დახვეწილი საყოფაცხოვრებო საქონელი.

თანხის დაბრუნება საქონლის დაბრუნებისას

თუ საქონელი გადაიხადეს საკრედიტო ბარათით ან საბანკო გადარიცხვით, საქონლის გადახდაზე ოპერაციის გაუქმება ხდება ხუთ სამუშაო დღის ვადაში საქონლის წერილობით ან ელექტრონული ფორმით დაბრუნების შესახებ.

გაითვალისწინეთ, რომ გადახდის სისტემის ტიპიდან გამომდინარე, გადამხდელის ანგარიშზე ანაზღაურება შეიძლება გაგრძელდეს 30 დღემდე. უფრო დეტალური ინფორმაციის მიღება შეგიძლიათ შესაბამისი გადახდის სისტემის ან ბარათის გამცემ ბანკის დამხმარე სამსახურში.

გახსოვდეთ, რომ საკრედიტო ბარათით გადახდილი საქონლის დაბრუნებისას, ანაზღაურება ხდება მხოლოდ იმ ბარათზე, რომელზეც გადაიხადეს თავდაპირველი შენაძენი.

თუ საქონელი გადაიხადეს ნაღდი ანგარიშსწორებით, თანხა იხდის იმ დღეს, როდესაც საქონელი დაბრუნდება სამუშაო დღის განმავლობაში.